reklama

som nasratý....

a vôbec, myslím že človek môjho /možno síce minimálneho/ formátu môže byť aspoň trochu nasratý za to, že dostáva mailom bordel........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
tak počúva ma niekto?
tak počúva ma niekto? (zdroj: B.B.)

myslím, že za všetky tie moje myšlienky si zaslúžim nejaké vety.... možno tvoje vety..... tie ktoré venuješ mne.NENÁVIDÍM forwardnuté maily.... napríklad: bla, bla, bla a pošli to 1568 ľuďom,lebo inak tvoja mačka dostane ovčie kiahne...... NO A ČO! Nech zdochne moja mačka! VZDORUJEM, nepošlem to ďalej. Mám predsa pár myšlienok, ktoré môžemponúknuť. Opovážiť sa ich zdieľat, čakať odpoveď...... hoci aj studenú sprchu. Svet je čoraz menší a písať už nikto nemá čas?Nastavme si automaty, nech za nás píšu maily. A daľšie automaty čo za nás budú na tie maily SRDEČNE odpovedať. Technicky by to nemal byť problém, hlavne že všetci budeme STRAŠNE srdečný a úprimný. A vrchol dokonalosti bude, keď to začnú NAŠE automaty posielať na náhodné adresy. Aké to bude skvelé, keď sa nám v adresároch budú zbierať noví známi po stovkách?A nikomu nebude chýbať za správou ten človek v pozadí, pretože ak dostaneme SRDEČNÚ odpoveď quota bude splnená.Pomóc, ja nechcem takýto matrix, tak ma to SERE! Stačí mi jeden ozajstný riadok od teba...

Bohumil Bohunický

Bohumil Bohunický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snáď chlapík ako sa patrí... spod tatier Zoznam autorových rubrík:  súkromné?krčmovéNezaradenétexty a básne

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu