reklama

euro občan

uffff... dnes na mna doľahla clivota..... dostal som skype pozdrav... silný, taký čo sa píše rovno do duše.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: B.B.)

je v ňom len pár slov, ale aj tak sa cítim riadne trafený....

ani neviem, ako sa to tak dá napísať niečo také, čo sa zapíše tak hlboko pod kožu... ako taký genetický kód .

nie ako slová, ale ako súčasť človeka. dnes ku mne prišli slová z východu....

tu je ta celá necenzúrovaná správa:

"Сauko Bohuse. Konecne sme v kosme! My sme ty poslali na tvoj skypeaccount list od vadika, tak ze to kludne moze byt nas stab. Marcelloand the Ganga"

slová čo udreli mi do hlavy...

a ja? ja sa tu na západe trápim.... nemôžem ísť kam chcem, nemôžem kráčať, kam ma teraz duša volá...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a prečo? lebo som súčasť západu a mám neplatný pas.... preto volám na najvyššie mocnosti sveta!

 ak môže byť olympiáda v Číne pustite ma prosím bez pasu aspoň na UKRAJINU!

 tak za vami kričím!!!!!!! pustite ma tam prosím!

Bohuš and The Funky Synicate

Bohumil Bohunický

Bohumil Bohunický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snáď chlapík ako sa patrí... spod tatier Zoznam autorových rubrík:  súkromné?krčmovéNezaradenétexty a básne

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu