reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Bohumil Bohunický

Bohumil Bohunický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snáď chlapík ako sa patrí... spod tatier Zoznam autorových rubrík:  súkromné?krčmovéNezaradenétexty a básne

reklama

súkromné?

euro občan

Bohumil Bohunický

euro občan

uffff... dnes na mna doľahla clivota..... dostal som skype pozdrav... silný, taký čo sa píše rovno do duše.....

  • 22. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 953x
  • 1
moje sťahovanie a propaganda

Bohumil Bohunický

moje sťahovanie a propaganda

Tak sa mi podarilo presťahovať! Bol to heroický počin. Ide o to, že sa množstvo vecí (o ktorých som ani netušil, že ich mám, alebo neviem na čo sú, odkiaľ sú a vôbec prečo sú?) premiestnilo z bodu A do bodu B.

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 5
som nasratý....

Bohumil Bohunický

som nasratý....

a vôbec, myslím že človek môjho /možno síce minimálneho/ formátu môže byť aspoň trochu nasratý za to, že dostáva mailom bordel........

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 366x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu